My 1st Black Forest

Malam tadi saya buat kek ni...sebab petang ni kami 3 branak akan ke rumah adik di Seremban. Dah lama tk ke sane sejak dia bersalin & dah pindah rumah baru.......

Kek ni sepatutnya malam tadi buat....ari ni baru leh deco...tp sebab ari ni saya kerja 1/2 day...bila masa saya nk deco kek ni kan....

So...agak2 dah sejuk...saya terus siapkan....anak & suami tukang kacau...bukan kacau kek..tp kacau sy buat kerja.... :P....

tk pe...saya paham....baru² ni...semua rasa jakun...kena 5-6 kali buat....mau derang ni tk nak jengah saya kt dapur...kan...

So...ini lah hasilnya.....rasanya belum tau lagi...harap² sedap....nanti kt Seremban baru tau kut rasanya...hehehe...


Saya memang suke sponge cake dgn fresh / whiping cream daripada butter cream....sebab susu tidak memualkan....boleh makan banyak...hahaha....kalau budak²..sure derang suka butter cream kan....tk pe..ini kek untuk saya makan anak beranak..bukan untuk dijual...

So, sesiapa yg berminat...boleh hubungi saya....

Terima kasih....




Suka Ke?? www.tips-fb.com

1 comments:

aleynn said...
April 10, 2010 at 9:48 PM

lihat rupanya aku dah terliur...