Blueberry Cheese Tart

Fisrt time membuat cheese tart...memang my peberet...tetapi belum berpeluang membuatnya seblom ini. Bila dah ada resepi dan bahan, barulah boleh buat kan?

Cadangannya nk dihidangkan masa majlis makan beradap BIL saya 26hb ni...tapi macam tk cukup je...buat 1 adunan sahaja...baru dapat 100+-pcs....so...kena lah menguli lagi..tapi suami cakap..tk payah buat kuih lagi la...sbb dia suruh saya tolong2 MIL kt umah....ye la...tengok lah cam ne....kalo sempat saya buat lagik ms nk buat kek nanti..kalo tidak...cheese tart ni sume akan masuk mulut kami je la anak branak....:P


seblom ni memang tk tau nk melorek corak ni kt atas biskut or kuih / kek...tapi idea itu datang sendiri....saya tak pernah bertanyakan pada sesape, even ngn Cikgu CT...memang tak de....saya hantam sendiri...bila saya peratikan corak2 yg orang buat...saya imejin kan sendiri benda tu.... :)





Suka Ke?? www.tips-fb.com

0 comments: