Coklat Cuppies utk Anak Roza

Thanks a lot to Roza from Majlis Daerah Labis.

Memula ingat tk dapt amek order dr dia...coz...jahitan aku byk tergendala gara-gara aku asyik amek tempahan...walaupun tk byk mane cam bakers lain...tapi cukup mengabiskan waktu aku di rumah... :p

Roza yg sedang dalam pantang....aku cube gak suh dia cari bakers lain area Labis...tp dia cakap...orang tu tak kompem nk amek tempahan. So..memandangkan dia pun duduk dekat sangat ngn umah..sekampung...tk sampai ati nak tolak pemintaan dia...

So....ini lah hasilnya...

Cuppies tuk anak dara dia yg baru 5 tahun ari ni....nk bawak gi sekolah katanya....
Mule2 nk corak Teddy Bear kaler pink...tp tangan aku lom lembut nk melukis...:P

So....memandangkan aku baru dapat nozzle wilton 225 dari Ila (penang)..maka aku sajeskan kt Roza nk buat bunga ros kaler pink. Dia stuju.
Ini la hasilnya...

Balik kerja semalam...terus tukar baju....terus siapkan keje2 mendeko....semangat dpt nozzle baru... :))







Kul 8 malam tadi, suami Roza datang amek cuppies ni....10 minit pas tu...dpt SMS dari Roza
"Terime kasih kek cute tu..nanti boleh tempah lagi"

Alhamdulillah....syukur pada Mu ya Allah....

Ok...pas setel hal cuppies...lari masuk bilik jahit plak....byk keje tetangguh neh.... :p

Suka Ke?? www.tips-fb.com

0 comments: