Oreo Cheese Cake with Blueberry

Dulu2....aku rajin masuk blog2 bakers yg ada kt Mesia ni....sonokkkk sangat...terujaa....maklom le ...tekak aku...nampak apa jenis makanan...sumerrr sedapppp....kalo boleh sume nk ngappp...

Sampai 1 tahap...aku nekad gi carik cikgu...belajar....alhamdulillah....berkat keyakinan diri, sokongan suami dan MIL....akhirnya...aku boleh buat kek...macam kt kedai tu... :)

Kalau arwah mak ada...tentu dia pun bangga ngn aku...mak....aku rindu kt makkkk :(

OK....dah...citer lain plak...heheheh

Ini tempahan 2nd cheese kek yg aku terima. Pertama dari seorang staff MDL...tapi tk sempat nk snap gambonye...mase tu HP rosak.

Yang ni plak dr staff yg keje 1 kampeni ngn aku...tp daerah lain...Simpang Renggam. Thanks Rita Ayu...

Dah sebulan dia plan nak tempah....so...ari ni ada meeting operasi utk semua Bos2 cawangan kat Depoh Sri Gading, maka aku kirimkan kat Bos....thanks Bos!!!!





Resepi cheese kek ni...boleh jumpe kt mane2 blog...rajin2 la gugel.....peh tu aku ejas sendiri...hahahah....

Selamat Menjamu Selera ye Rita...




Suka Ke?? www.tips-fb.com

0 comments: