Kek & CupCakes

Rezeki sepanjang minggu...alhamdulillah...

Tempahan dari jiran sekampung untuk birthday anak daranya yg ke 16.
Tapi jangan lah korang kutuk tulisan ku itu...sungguh burookkk... :p

Gambonye pun dh terdelete dari file...so sila tengok di SINI...


Yang ini pulak order dari geng ManggaOnline...(dulu2 punye citer)...Ara...memule order cheesetart...aleh2 tk jadik plak...katanye "Manja" beno...susah nak pegang & nk susun2...so..dia mintak fondant cuppies. 35 pcs. 25 utk dihadiahkan kepada seseorang....utk majlis 31hb ni...Esok la...huuu....




10pcs lagi utk dimakan... :)


Kelmarin, dalam pada gusi aku yg bengkak dan berdenyut-denyut ni...gigih aku usahakan 35 pcs cuppies ni...huwaaaaaaa....

Semalam aku cuti...pepagi aku gi M.A.R.A Segamat utk hantar cuppies & baju Ara yg dah siap. Lepas tu aku pergi ke Pejabat Perkeso...untuk submit borang claim.

Balik umah...Terus mengerjakan indulgence Chocolate Cake 3 bijik ni plak. MIL mintak aku buatkan utk dihadiahkan kepada Birasnye yg bakal menerima menantu. Esok jugakkk...huuu.....gigih ngkooo



Tapi sebelum aku kerjakan kek 3 bijik ni...sempat lagi menyiapkan 16pcs cuppies tuk penyelia di Yong Peng. Untuk birthday anak bujangnye..yg ke berapa tahun ek....tk nanye...dia nk gambo Ben 10...hehehe...

Bapaknye nk carrot walnut...anaknye nk coklat. So....ikutlah kehendak anaknye...coklat.







Suka Ke?? www.tips-fb.com

0 comments: